Gyakran ismételt kérdések
Itt megtalálhatja a leggyakrabban ismételt kérdésekre való válaszokat.
Milyen jellegű termékeket árulnak?
Eladásra kínálunk különféle képeket, nevezetesen vászonképeket, panelképeket, kézzel festett festményeket, órás képeket és tapéták, valamint posztereket, falmatricákat és egyéb termékeket.
A termékek újak?
Természetesen, minden egyes termék megrendelésre készül, tehát az összes termék új.
Milyen anyagokat használnak a képek, tapéták, öntapadó fóliák és matricák gyártásánál?
Kizárólag jó minőségű és környezetbarát, szagtalan (víz bázison gyártott) tintákat használunk, amelyekből nem jutnak káros anyagok a levegőbe, a kézzel festett képeken pedig jó minőségű akrilfestékeket használunk.
Képeket ECO - solvent nyomtatással nyomtatunk kiváló minőségű poliészter vásznakra, melyeket fotónyomtatásra használnak – vászonra (canvas), illetve kézi festményt festünk kiváló minőségű vastag művészi, pamut vászonra. A vásznakat hatalmas vízállóság jellemzi, natúr fenyőfából készült belső keretekre (vakkeretek) és 1,7-2 cm vastagságú MDF keretekre vannak feszítve.
A képek oldalai is nyomtatottak illetve festettek, így nem szükséges a képek rámázása.
A tapétákat, öntapadó fóliákat és falmatricákat kizárólag minőségi természetes anyagokból gyártunk.
Ki festi az Önök által árult kézzel festett festményeit?
A kézzel festett festményeinket név nélküli képzett festőművészek festik, akik együttműködnek a cégünkkel.
A képek azonnal a falra akaszthatók? Tartalmazza a csomag a kép falra akasztásához szükséges kiegészítőket?
A képekhez természetesen INGYENES akasztókampókat is adunk.
A képek és festmény színek a valóságban is olyan élesek, mint a webáruház felületén?
A képek és festmény színek a valóságban is olyan élesek mint a webáruház felületén. Enyhén eltérhet a képek kontrasztja és világossága, amit a kijelző beállítása befolyásolhat.
Mit jelent az, hogy a tapéták vlies illetve öntapadósak? Mi a különbség közöttük?
A vlies és öntapadós tapéták jellemzéséről a következő aloldalon találhat >>> ITT.
A tapéták előkészítettek a falra való felragasztáshoz? A csomagolás tartalmazza a ragasztót?
Természetesen, a vlies tapétákhoz INGYENESEN csomagolunk ragasztót is.
A termékek színe a valóságban is olyan mint a webáruház képein?
A termékek színe szinte megegyezik a webáruház felületén található képeken. Enyhén eltérhet a fényességük és a kontrasztjuk, ami a kijelző beállítása befolyásolhat.
Szükséges regisztrálni önöknél vásárlás előtt?
Nem, nálunk nem szükséges a regisztráció a vásárlás előtt.
Milyen fizetési lehetőségeket kínálnak?
Nálunk készpénzzel lehet fizetni a csomag átvételénél - utánvét esetén vagy utalással a bankszámlánkra illetve bankkártyás fizetéssel. A fizetési lehetőségekről többet talál >>> ITT.
Milyenek önöknél a szállítási lehetőségek?
A csomagokat GLS futárszólgálattal és a Packeta küldjük. A szállítási lehetőségekről többet talál >>> ITT.
Ingyenes szállítást is kínálnak?
Igen, ingyenes szállítást 39 990 Ft feletti vásárlás esetén kínálunk.
Van lehetőség személyes átvételre is az önök címén?
Sajnos személyes átvételre a cégünk telephelyén nincs lehetőség, nem üzemeltetünk klasszikus boltot.
Milyen gyorsan kerülnek feldolgozásra a rendelések?
A megrendelés általában azonnal feldolgozásra kerül és 3-7 munkanapon belül kerül. Némely esetben a kézbesítési idő 28 munkanap. A raktáron lévő termékeket 48 órán belül küldjük a raktárunkból.
Miért ilyen hosszú a kézbesítési idő?
A webáruházunk hosszabb kiszállítási idejét az határozza meg, hogy a termékek megrendelésre készülnek a rendelés leadása folytán. A kínálatunkban több mint 60 000 termékek található és túl bonyolult lenne, ha az összeset raktárban tartanánk. A rendelésre készített képek előnye, hogy nem porosak illetve nem sérülnek a raktározás során. Ennek köszönhetően a kép színek is élénkek és telítettek.
Milyen hosszú a webáruházukban kínált termékek jótállási ideje?
A Polgári törvénykönyv 620 §-a szerint a termékek jótállási ideje 24 hónap.
Mit tegyek, ha reklamációval szeretnék élni?
Ebben az esetben térjen át az "Reklamáció" szekcióba és cselekedjen az utasítások szerint. Amennyiben valami nem lenne világos az Ön számára, kérem írjon nekünk e-mailt az info@gario.hu címre vagy hívjon fel minket a 06 70 53 50 501 telefonszámokon és mi felvilágosítsuk a reklamáció menetéről.
Amennyiben a kép nem nyeri el a tetszésemet, nem jó a mérete, színe visszaküldhetem?
Természetesen, a vásárló a 7 § és a fogyasztó védelméről szóló köv. 102/2014 sz. T. c. értelmében a távolsági vásárlás és szolgáltatás esetén a vásárló jogosult 14 napon belül visszaküldeni az árut indoklás nélkül.
A képeket olyan módon kell visszaküldeni, hogy azok ne sérüljenek, tehát az eredeti csomagolásban szükséges őket visszaküldeni a számla másolatával együtt. A képek nem sérülhetnek, nem lehetnek kopottak, nem tartalmazhatnak ujjlenyomatokat és a képhorgok sem lehetnek használtak. A pénzösszeg visszafizetése a csomag címünkre való visszaérkezésétől követően 14 napon belül történik meg. A teljes eljárást az "Áruvisszaküldés" menüpont alatt található.