A termék visszaküldése és a reklamáció
Mindenekelőtt szeretnénk kihangsúlyozni, hogy igyekszünk minden esetet gyorsan és a lehető legrövidebb időn belül megoldani. Mindig teljes munkaidőben és ügyfeleink megelégedésére dolgozunk.
Reklamáció (Panaszkezelés)
A teljes reklamációs folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, hogy a hibáról részletes információkat + fényképeket küldjön az info@gario.hu e-mail címre, és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.
A reklamáció feltételeiről üzleti feltételeinkben tájékozódhat megtalálható >>> ITT.
Áru visszaküldése (szerződéstől való elállás)
A törvény szerint a fogyasztónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a távolra kötött szerződéstől.
Az áru visszaküldésének feltételeiről üzleti feltételeinkben olvashat megtalálható >>> ITT.
Elállási űrlap megtalálható >>> ITT.
A terméket a levelezési címünkre szükséges elküldeni:
Gario Art, s.r.o.
9. května 152
289 06 Sány
Csehország
Tel.: +420 731 664 681
E-mail: info@gario.hu
FIGYELEM! A szállítási költségeket a fogyasztó / vásárló viseli!
Az Eladó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 24. § 2. bekezdés szerint, nem köteles viselni a visszaküldött áru szállításának költségeit."
FIGYELEM: Kérjük, hogy a teljes rendelést küldje vissza, beleértve az ajándékot, köszönőlevelet és a számla eredeti példányát, illetve másolatát! A terméket alaposan kell becsomagolni, hogy szállítás közben ne sérüljön!