A termék visszaküldése és a reklamáció

Mindenekelőtt szeretnénk kihangsúlyozni, hogy igyekszünk minden esetet gyorsan és a lehető legrövidebb időn belül megoldani. Mindig teljes munkaidőben és ügyfeleink megelégedésére dolgozunk.

 

Reklamáció (Panaszkezelés)

A teljes reklamációs folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, hogy a hibáról részletes információkat + fényképeket küldjön az info@gario.hu e-mail címre, és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.

A reklamáció feltételeiről üzleti feltételeinkben tájékozódhat >>> ITT található.

 

Áru visszaküldése (szerződéstől való elállás)

A törvény szerint a fogyasztónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a távolra kötött szerződéstől. Nálunk azonban ez az időszak 20 napra meghosszabbodik.

Az áru visszaküldésének feltételeiről üzleti feltételeinkben olvashat >>> ITT található.

Elállási űrlap >>> ITT található.

 

A terméket a levelezési címünkre szükséges elküldeni:

Frogman, s.r.o. / 1968F

East Gate Business park B1 - Magyar Posta

2151 Fót

 

FIGYELEM: A szállítási költségeket a fogyasztó / vásárló viseli!

Az Eladó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 24. § 2. bekezdés szerint, nem köteles viselni a visszaküldött áru szállításának költségeit."

FIGYELEM: Kérjük, hogy a teljes rendelést küldje vissza, beleértve az ajándékot, köszönőlevelet és a számla eredeti példányát, illetve másolatát! A terméket alaposan kell becsomagolni, hogy szállítás közben ne sérüljön!