Valentin-napi kedvezmények :-) Ne hagyd ki a szuper akciót!

A termék visszaküldése és a reklamáció

Űrlap az adásvételi szerződéstől való elálláshozMindenekelőtt szeretnénk kihangsúlyozni, hogy igyekszünk minden esetet gyorsan és a lehető legrövidebb időn belül megoldani. Mindig teljes munkaidőben és ügyfeleink megelégedésére dolgozunk.

 

Reklamáció (Panaszkezelés)

A teljes reklamációs folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, hogy a hibáról részletes információkat + fényképeket küldjön az info@gario.hu e-mail címre, és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.

A reklamáció feltételeiről üzleti feltételeinkben tájékozódhat >>> ITT található.

 

Áru visszaküldése (szerződéstől való elállás)

A törvény szerint a fogyasztónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a távolra kötött szerződéstől.

Az áru visszaküldésének feltételeiről üzleti feltételeinkben olvashat >>> ITT található.

Elállási űrlap >>> ITT található.

 

A terméket a levelezési címünkre szükséges elküldeni:

Balkys Trade, s.r.o.

Polom 1104

029 01 Námestovo

Szlovák Köztársaság

 

FIGYELEM! A szállítási költségeket a fogyasztó / vásárló viseli!

Az Eladó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 24. § 2. bekezdés szerint, nem köteles viselni a visszaküldött áru szállításának költségeit."

FIGYELEM: Kérjük, hogy a teljes rendelést küldje vissza, beleértve az ajándékot, köszönőlevelet és a számla eredeti példányát, illetve másolatát! A terméket alaposan kell becsomagolni, hogy szállítás közben ne sérüljön!